Massa kommentarer



Emma om .:
måste bara säga att jag tycker att du är en sån otroligt söt tjej, inte bara det så tycker jag att du skriver jätte bra och har din egna åsikt vilket är jätte bra. Måste även säga att jag tycker att du har gått ner i vikt? Kan det stämma? Du ser så smal ut på denna bild tex. Kram och fortsätt blogga!! :)
Svar: Måste självklart börja med att säga tack, tack och tack. Man skriver bra om texterna kommer från hjärtat, om det finns en mening med de.. Annars blir det bara massa kladd. Haha det stämmer, har gått ner 8 kg och det känns skönt att höra att det även syns också, men mer ska det bli men det kommer precis som de andra 8 kg. Jag har inga planer på att sluta skriva än så länge så mer av mig kommer du få se, kram.

-. om -:
bra sagt, menar du ditt ex? går de bra mellan er nu? vänner iallafall kanske?
Svar: Nej jag menar inte mitt ex, vi är sams och vi är vänner. Hej och hejdå, så det är bra men nepp, vi är inte ett par eller så.

anonym om Bilder:
va fint du har gjort, bild och så på josef. är det inte jobbigt att vakna upp o se han där på bild? men ser de ut så nu också?
Svar: Tack ska du ha, nej det är inte jobbigt alls utan tvärtom.. Det är bekvämt, han är med mig det vet jag. Ja det ser ungefär ut sådär nu också bara den att hans tröja hänger bredvid bilden på honom nu. En tröja som han använde, han är som sagt med mig hela tiden. De nya kortet tror jag ska ligga i bloggen någonstans annars lägger jag upp den igen sen.

Solidaritet om Tankar:
Det är så fint å läsa det du skriver Ronja, du är verkligen duktig..... Må Gud ge dig och alla som står nära honom kraft och ork.
Svar: Tack så mycket.. Gud är med oss, Joseph är med Gud och alla fina änglar inklusive Seedy och min morfar, jag vet att han har det bra där uppe.. Bara att jag saknar honom så otroligt här nere med oss andra, men vår dag kommer den också och då ses vi alla igen men på ett mycket finare ställe, för de här stället jag lever på nu är ingen trygg plats, men jag har en ängel som vakar över mig så känns bra på ett eller annat sätt.. Vila i frid min ängel, vila i frid.

följer din blogg dagligen om Tankar:
ingenting handlar om uppmärksamhet när det kommer till något sånt allvarligt, varför tänker du så ens? vem bryr sig? menar du skriver väl va du vill i din blogg. bry dig inte va andra säger, och fint skrivet han verkade vara en god människa. Berätta en utav de roligaste sakerna ni gjort tillsammans om du orkar.. 
Svar: Ja jag skriver precis vad jag vill i bloggen och det är därför jag precis gör det, jag bryr mig inte. Han ÄR en god människa, underbar och hjärta av guld. Tror att jag delat med mig utav de mesta som jag vill dela med mig utav, annars kan jag väl säga att Joseph var den personen som ALLTID fanns där.. Ni förstår inte, han ringde mig mitt i natten när han visste hur jag mådde bara för att lyssna på det hjärtat ville säga, han sa.. Ronja jag kan komma till din gård nu och sagt som gjort, han var där.. Världens finaste.

maria om .:
ett ansikte värt att döda för, le.. Det vet jag att joseph hade velat
Svar: Tack så mycket!! :) Jag ler, men ibland är det inte så lätt men då måste man tänka till, joseph har aldrig velat se mig ledsen, när han visste att jag var ledsen och kände sig maktlös så gick han till min mamma.. Han ville alltid mitt bästa och samma hos mig, jag vill hans bästa och det bästa är att veta att han är på ett tryggt ställe tillsammans med trygga och bra människor.

- om .:
så söt, minns alla dagar med dig ler ler ler
Svar: What? Vem är du?

stoffe3 om Tankar:
Jag beklagar verkligen sorgen, jag vet hur nära ni stod varandra.. såg er ute tillsammans några gånger.

men jag har en liten fråga, ta det inte fel bara... Var ni tillsammans? Menar.. Han höll ju om dig ute? Ni kanske bara var tajta. lider med dig, vet hur jobbigt det är att förlora en vän, bra blogg - blogga oftare-
Svar: Tack ska du ha! Nej vi har inte tillsammans, vi har aldrig varit tillsammans och så som han sa det var jag systern han aldrig fick. Vi ÄR så nära, han höll alltid om mig när vi gick ute, ja det stämmer. Men det var som vänner, ingenting annat.. Tack igen.

husse om sitaaaan:
vad menaru med sitääää?
Svar: En tjejkompis var inne i min blogg och skrev det inlägget.

Solidaritet om Smärta:
Beklagar sorgen... Det är verkligen inte lätt när sådant händer :(
Men jag undrar Ronja... Vad ska man göra för att sådant inte ska inträffa?
Svar: Nej inte lätt alls, vad kan man göra? Ingenting. Jag önskar att jag hade mer makt än så, då skulle jag utan att tveka stoppa gatuvåldet för det är ingenting som är varken roligt eller bra, det förstör bara och skadar människorna i omgivningen, låter andra lida. Det är äckel människor som håller på sådär, som inte har stake nog att använda sina armar och måste då använda vapen. Det är sjukt och det stör mig så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0