Svar på tal



Solidaritet om Run this town:
Tycker att du ska fortsätta vara snäll.
Tycker att du ska höra av dig till person, om du fortfarande har hopp.

God fortsättning på dig :)



Kan ju börja med att säga att snäll, det är en egenskap jag alltid kommer att ha. Men sen är det så att jag kan låta det gå så långt att jag blir för snäll, så snäll att jag tillslut tar emot skit. Att trots allt jag säger och gör blir fel, då måste det finnas ett stopp också. Jag kan inte bara ge och ge utan att få någonting tillbaka, när en människa slutat uppskatta ens snälla sida, då är den inte värd någonting alls och absolut inte min energi. Så det är lite så jag menar.

Och hoppet finns inte, och enda anledningen till att hoppet har dött är för hur personen behandlar mig. Sättet personen pratar med mig på, sättet personen får mig att framstå som en idiot. Så nej, hoppet finns inte där och när hoppet inte finns där är allt DÖTT så det är över.

God fortsättning på dig du med :)



Kommentarer
Postat av: Solidaritet

Fick reda på att du var på rättegången, när jag hörde det växte du enormt i mina ögon och fick mig att le, jag tänkte för mig själv "Den tjejen kommer att gå långt".

Jag märker på dina texter att du är väldigt klok tjej. Det är tungt med kärleken, men en väldigt fin börda att bära både i gott och ont. Lär dig bara att hantera det och låt det inte påverka dina drömmar/mål. Glöm inte, det är våra mål och drömmar i livet som ger oss glimten i ögat ;)



Förövrigt, du skulle bli en bra politiker.

2011-01-06 @ 02:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0