Run this town



Jag har tre nyårslöften.

1. Sluta vara så snäll och inte ta emot skit hur som helst.
2. Sluta höra av mig till personer som får mig att må dåligt.
3. Börja träna och äta rätt.

Löfte nummer två höll jag på att misslyckas med idag, det är svårare än jag trodde det här. Jag har inte förstått en grej, hur kan man som människa vilja ha kontakt med en person som man vet i längen bara får en att må dåligt? Jag får inte det att gå ihop, trots det vänder man sig till de. Jag har aldrig varit såhär förut, aldrig tänkt såhär mycket förut, jag har aldrig tänk och aldrig gått omkring och undrat såhär mycket som jag gör nu, det är konstigt. Tusen tankar i mitt huvud, tusen frågor utan svar?


Såhär "glad" är jag nu :)




Kommentarer
Postat av: Solidaritet

Tycker att du ska fortsätta vara snäll.

Tycker att du ska höra av dig till person, om du fortfarande har hopp.



God fortsättning på dig :)

2011-01-02 @ 04:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0