Telefon calling



Ligger just nu i sängen och pratar lite i telefonen, ja.. När man får samtal från någon som är på fyllan så får man ju höra ett och annat, nej men ditt lilla charmtroll. Idag har jag inte gjort mer än att jag tog ett långt bad, fixade mig och mötte upp Steffi, vi satt hos mig och umgicks, tog sedan en promenad och åt sen mötte vi upp Siti. Bror ringde mig när jag var på väg hem ikväll och frågade om inte jag kunde köpa med mig sprite vilket jag kunde.. Slutade med några drinkar var, men njea..  Vad säger man? Haha strunt samma, vet inte vad jag ska skriva, skrattar ganska mycket just nu.. Knäppa människor det finns alltså.

Ska prata klart i telen och sen lägga mig, en hälsning hit från andra linjen kom också.

Godnatt ♥


Jag och söta Siti idag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0