Min helg



Jag är sämst haha, tänker inte på bloggen så mycket och det vet jag. Får ofta höra, uppdatera mer.. Jaja, just nu sitter jag hemma hos mammas kompis, hon har gjort så att man kan sitta vid datan genom teven, ganska skönt och så vill jag också ha det. Imorgon är det ju skola också, men kan väl göra en kort sammanfattning hur min helg såg ut.

I fredags följde jag med mina änglar Sara och Aisha på balett skola, satt där med de och sen grillade vi på gården. Gabriella ringde och frågade mig om jag skulle med ut och sagt som gjort, jag gick hem och duschade och sen åkte vi, hon tog bilen så det var skönt. Jag hade på mig balerina skor så jag klarade av hela kvällen utan några problem. Först gick vi till gaudi, var där i några timmar och sen blev det lobby där alla var, roligt var det iallafall efter drog vi till västberga. Vad gjorde jag igår.. Aa, tog det bara lugnt. Steffi ville ut, men njea.. Vi håller oss till sista maj då vi drar på botvids slutskiva :) Så i helgen drog jag ut för första gången sen jag fyllde 18, roligt var det men inte så att man går ut varje helg för de. Idag ska jag inte heller göra så mycket, är ganska trött.

Ska fortsätta vara social nu, pusspusspusssssss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0