Mammas flicka.



Idag är en dag som bara är allmänt seg, hade nationella på förmiddagen och har varit så otroligt nervös inför de eftersom jag inte tycker om att prata inför hel grupp men det gick bra. Efter skolan mötte jag upp världens bästa kvinna, min mor ♥ vi gick och handlade och umgicks, kom hem och tog en lång dusch men musik, satte mig ner på golvet och satt där i en halvtimme, satt och tänkte på allt mellan himmel och jord, rensade tankarna.

Jag är besviken på omgivningen, jag försöker hela tiden, varje dag kämpar jag för att hålla leendet uppe hos de personer jag verkligen älskar, jag kämpar och det gör jag med glädje för ingenting gör mig mer lycklig än att se de le, men vart är tacksamheten?

Jag vill inte ha kommentarer om de här inlägget, jag vill inte ha frågor för helt seriöst, jag har valt att inte lägga ner någon energi alls, just nu känner jag att allt är piss men jag är glad iallafall.. Har min mamma bredvid mig och det betyder mest. Drar inte alla över en kant, mina vänner är mitt allt men ibland känner man bara att man inte vill nått annat än att bara vara med min mamma.

Just nu har jag ont i huvudet, just nu mår jag illa och idag och föralltid är jag mammas flicka.


Mamma ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0