Happy



Bilderna jag la ut i tidigare inlägget var från idag och även från igår, gissa vad jag gör just nu? Jo inget annat än att ligga och pratar i telefonen ikväll med. Ni vet när man bara sitter helt inne i datan och hör ljudet från smset och det står ett sms som gör en super glad, kunde inte låta bli att ringa upp. Åh, älskar den här känslan.

Haha va jag är patetiskt, låter ju fan kär? Hahaha gud va det skrattas i örat. Nej men älskar människor som får mig att må bra, tror inte det finns bättre, man inser ju bara hur mycket gott som finns runt omkring än.

Idag åkte jag med bror och malin till skärholmen, sedan kom vi hem och grillade lite. Steffi kom och höll oss sällskap sen tog vi en härlig promenad i solen, imorgon blir det en lång skoldag och efter blir det en jogging tur i solen tillsammans med bästisen. Ska lägga mig och avsluta samtalet nu och sedan sova, upp tidigt och äta havregrynsgröt.... mums..... not..... Godnatt :)


Jag älskar dig Steffi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0