-



Inte bloggat på ett tag men nu är jag här igen, ligger i sängen och pratar i telen. Kom hem för en stund sen, var med Steffi och vi tog en promenad, träffade Siti en stund och sen åkte vi hem igen. Någonting är fel, så fort jag stressar upp mig går min puls i 180 och kallsvettas inklusive skakar jag som en åsna.. Hmm? Vad kan det bero på?

De senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt, umgås med de bästa och bara tagit det lugnt. Lite tidigare idag mötte jag och steffi upp siti och vi promenerade en stund. Efter ett tag kom även murat och vi alla umgick i några timmar.

Är så lycklig, allt känns bra och livet flyter på precis som de ska *Peppar peppar* haha.
Ska prata klart i telen och sen ska jag sova så puss & godnatt ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0