Vår?



Sitter hemma, hostar som bara den. Roligt att man gått och blivit sjuk. Gick inte till skolan idag, kände att jag behövde vila ut. Vaknade och tog det lugnt, följde med Steffi till Skärholmen, blev lite små shopping, ett par byxor och nya träningsskor. Vi har promenerat massor idag, underbart väder! Finns nog inget annat som är så skönt än en vårdag, solen skiner och solglasögonen är på, man går och pratar om allting, gah bara mys mys. Bokade även biljetterna till kryssningen idag, yepp den 20 april smäller det igen. Lägger in bilder från idag imorgon, min data hackar för mycket just nu.




Melissa Horn - Lät du henne komma närmre
Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig? Det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig. Jag går bredvid men halkar efter, orkar inte springa mer. Försök att visa dig med blicken, men det är inte mig du ser. Den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut, hur kan man älska nån, som älskat nån förut?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0