Svar



Cassie om Frågestund:
Hej där. Du berättade inte så mycket om kryssningen. Berätta mer? Ha det bra!

- Vart ska jag börja haha. Vi kom in till båten, insåg att min och steffis hytt låg några dörrar ifrån Pendah och deras hytt, det var perfekt. Vi gick upp till tax freen och handlade det vi behövde, dricka, blandning och lite smått. Vi började fixa oss, drack lite samtidigt. Runt 12 gick vi upp till festen, dansade och hade det super roligt. Träffade nytt folk och umgicks med vännerna. Vi sov ingenting under natten men det tog vi, det här är någonting vi gör om!


Ute på däck.

- om Frågestund:
När du känner att din gräns har kommit, vad gör du då? Hoppas på svar.

- Haha va sött, hoppas på svar. Får inte så jätte mycket kommentarer så självklart svarar jag. Min gräns går när man bara sitter och tar emot skit, skit efter skit utan att varken säga eller göra något. Man bara sitter där och tar emot allting, men sen kommer det en dag då man inte står ut mer, då det bara blir som en bomb som exploderat. Det har hänt två gånger för mig och det är inte roligt. Men det är bättre att inte ta emot skiten utan slänga bort skiten snabbt istället :) Eller vad tycker du?

Skoltoken om Frågestund:
Hur går allting i skolan? Du skriver inte så mycket om de längre. Tröttnat?

- Skolan, haha ja vart ska man börja och vart ska man sluta? Skoltrött är jag och det kan jag inte neka. Men trots det så kämpar jag på och gör det jag måste. Ska ta itag med det jag har kvar. Har precis haft en veckas lov men det hade behövt två veckor faktiskt. Men vadå du skriver inte så mycket om det längre? Brukade jag skriva om skolan mer förut? Kanske ska börja igen, men känner inte att det är något intressant. Skolan är ju skolan.. Inte världens roligaste grej precis.


John bauers stolthet, det är jag det.. Eller inte haha :)

Emelie  (Emeliies) om Frågestund:
Hur gammal var du när du mötte på kärleken och lever kärleken kvar? Hur var han? Kontakt idag? Bråkat?

Hihi nyfiken 14 åring.

- Hmm hur gammal var jag, jag var 15 år faktiskt. Jag hade ju lite små saker innan de men det var ingenting som var seriöst om jag säger så. Kärleken varade i två år och nej den lever inte kvar. Hur han var? Han var underbar, världens bästa och det står jag fast vid :) Och ja vi har kontakt idag, vi är inte osams iallafall.

Steffi om Frågestund:
Hur ser ditt rum ut? Konstig men rolig fråga.

- Steffi säg inte att det är du som frågar de där? Hahahaha.. Har en säng, tre garderober, en tv, två bokhyllor, en matta, ett skåp med alla hygein saker i och filmer under sängen.. En data och 4 lampor (gillar inte mörker) haha. En bärbar data och en radio. Lovar att ta bild någon dag.....

karre om Frågestund:
Vad lyssnar du på för musik?

- Jag är en bland ras, allt från beyonce, shakira, bob marley, ken ring, kartellen, collie budz, jah cure till carola? Jag lyssnar på allt :)

virrig om Frågestund:
Hur märker man att man är kär?

- I mitt fall blev jag inte kär i första taget, det tog ett tag och sen när jag väl blev kär så blev jag det på riktigt, jag var fast och det blev jobbigt tillslut. Men hur jag märkte att jag var kär var nog att jag alltid var glad i personens närhet, blev glad av att få sms från honom, av att han ringde mig och bara ville vara med mig.

Anonym om Frågestund:
vad hände med dig och din vän ipek? :oo

- Det är ingenting jag vill ta såhär faktiskt :) Och förstår inte grejen, varför kommentera anonymt?


Favvo bilden .

aina om Frågestund:
vad e en vän för dig?

- En vän för mig.. Eller vänta, först och främst? Aina? hahaha vad ska man säga. En vän för mig är en vän som är rak på sak, som finns där i vårt och tort. Som inte pratar bakom ryggen för man brukar säga, en person som pratar om någon annan i din närvaro pratar om dig i din frånvaro. Vad säger man mer? En vän, en vän är en vän. Jag har få vänner, två-tre st faktiskt. Två st som jag kan prata med och som känner mig som en öppen bok. Det var två till förut, men njea.. Hellre ha få äkta vänner än flera falska.


blomman_94 om Frågestund:
Vad är älska för dig? Och vad är hata för dig?

- Båda orden använder jag sällan, mycket sällan. Orden älska för mig är något betydelsefullt. Till min familj och mina vänner, säger jag det ofta till. De ska veta att jag verkligen älskar de. Måste bara göra klart en sak, det är skillnad på vänner och kompisar för mig. Har massa kompisar men få vänner. Så ni inte tror att jag använder det hela tiden. Hata? Jag vet inte ens om jag använt det förut, men ogilla använder jag ganska ofta, finns mycket som jag ogillar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0