Jah vinci



Godmorgon. Gah, la mig för sent igår så nej... Hörde inte alarmet i morse så det blev ingen skola idag, kanske lika bra. Har så otroligt ont i magen, la mig med magvärk och vaknade med det, inte alls sådär jätte roligt.

Nu har jag precis målat mina naglar och ätit, ska snart göra mig i ordning för att sen åka iväg och träna av mig lite. Vad ska ni göra idag? :)

Det var längesen det var som det var igår, jag kunde inte somna. Jag kunde inte somna, alla tankar och funderingar gjorde att jag inte kunde koppla av och det blev jobbigt tillslut. Min kropp började klia och jag blev irriterad. Slutade med att jag låg och pratade i telen, när jag höll på att somna till la jag på och vaknade med ett sött sms idag, sånt gör en alltid glad :)

Skriver mer lite senare sunshines. Pusssss


Bjuder på en bild på mig och Steffi ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0