Jag är inte dum



Folk tar utan att ge ett skit tillbaka, men det är väl det här som kallas "vänskap". Jag är inte dum, jag saknar varje dag, jag tänker varje dag men vad betyder det? Inte ett skit för varför? Jo för allt jag har gjort, allt jag stället upp och vad fick jag tillbaka? Ett långfinger så gör det lätt nu, fuck you.

Sitter hemma nu, tar det lugnt bara. Var och handlade och tog det lugnt med mamma. Inatt blev det sent, Gabriel sov hos oss i natt så jag och mamma satt och umgicks lite med honom. Blev ingen sömn alls under kryssningen, har bara ett ord.. KLOCKREN kryssning, wow de kanske inte va sådär världens bästa men jag och Steffi hade skit roligt och det är huvudsaken men en tragisk sak hände när vi skulle av båten och jag beklagar sorgen pendah. Im here, alltid.

Vi använde inte kamran så mycket med tanke på att jag inte orkade gå runt med min mobil, men här är de lilla jag hade iallafall :)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0