Hej igen



Hej och hå, har inte skrivit av mig på tre dagar såg jag och det är inte okej kan man tycka, eller?

Hmm vart ska jag börja och vart ska jag sluta? Har börjat träna, började för tre dagar sen och är väldigt motiverad denna gång, tänker inte ge upp ska sträva till toppen, dit jag villl nå. Träningsvärk i magen, japp. Vad kan man mer skriva? Tagit tag i skolan, fått de uppgifter jag missat så på söndag blir det en pluggdag för mig.

Kärleken? Jag fick en fråga om hur det går med kärleken, jag har ju nydligen skrivit ett långt inlägg om kärleken men kan väl göra det lite kortfattat. Jag fastnade, kom inte ut och kände rädsla. Idag står jag mittemellan, inte gått vidare helt men heller inte rädd för att prata med andra.


Finns inget bättre än, tända ljusen, släcka lampan, äta frukt, lyssna på lugnt musik och läsa.. Avkopplande? Ja men visst :)




Kommentarer
Postat av: Solidaritet

Vissa har det bra :)

2011-03-13 @ 01:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0