-



Jag är trött på att skriva om vad jag gör, vad jag brukar göra och vad jag ska göra. Det känns så meningslöst, det händer någongång ibland. Tycker mer om att skriva om mina åsikter, tankar och funderingar. Det finns en sak, en liten grej som får mig att tänka tusen gånger och sen vända tillbaka allt och få de att låta mii.. Dumt? Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men allting går framåt och inte bakåt iallafall. Har kommit på att jag är jag, jag är den jag är och det är bara att acceptera läget.

Okej kan ju skriva att jag hade redovisning idag och det gick bra, var tvungen att åka till vårdcentralen efter skolan och det visade sig att urinverksinfektionen har hittat till mig, gillas inte. Så ligger hemma och vila ikväll och vilar imorgon från skolan också och hoppas på att det blir bättre så snart som möjligt, det här är bara jobbigt.


Livskraft.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0