Oy oy oy



Vad gör ni? Jag lyssnar på musik och chattar mig Nicole lite, smsar lite gör jag också.. Ska nog lägga mig om en stund, känner mig ganska trött :)

Idag blev jag väckt utav mamma, hon kom in och frågade om jag ville med på en promenad.. Jag fixade i ordning mig och åt frukost tillsammans med bror och Malin sen gick vi ut, mötte mina älsklingar som också följde med oss på promenad, vandra till maxi, sen egs och sen hem igen.. Satte oss på gården och grannarna kom ut och vi hängde ute tills steffi messa och vi möttes, vi köpte en VP idag så... Sommaren är här nu haha, längtar bara tills vädret är på topp så man kan börja sola igen, åka och bada och bara njuta utav vädret.

Nu ska jag kolla på resor och sedan lägga mig.. Pusspusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0