När blir man människa igen?



Det är så mycket som händer på en och samma gång, man försöker vara godhjärtad men får bokstavligen bara skit tillbaka. Jag är ledsen, skulle gå på botvids utspring och slutskiva idag men min älskade vän lämnade oss i fredags så jag ser ingen mening med att gå och festa.

Det är som en klump i hjärtat, ingen förstår. Det är ren smärta, det gör ont och den stöden en person verkligen behöver är svår att få, men jag har de som verkligen förstår. Och det som hände igår tänker jag inte ens nämna, människor är så jävla respektlösa, slutade med att jag vaknade med svullet kindben, nackspärr och massa bulor i huvudet, känner.. När blir man människa igen?

Vila i frid min älskade vän, jag älskar och saknar dig så det gör ont. Jag vill inte inse och det är enda anledningen till att jag än idag ringer dig, än idag väntar på ditt samtal.. Ditt samtal jag alltid fick, smsen jag alltid fick och skrattet jag alltid fick höra, dina kloka råd, minns du vad du sa till mig? "Ronja, varför ska du vara med någon som får dig att må dåligt?" Du var så klok, nej.. Kan inte säga var, du är så klok mitt hjärta, snälla snälla, kom tillbaka, du lämnade så djupa spår efter dig. Jag saknar dig, tänker på dig varje sekund. Ingen förstår, ingen förstår den här känslan, är tom inombords.. Orkar inte mer, tankarna dödar mig.. Du av alla, världens snällaste..

Vad säger man, det är sjukt och jag har inga ord men en sak är säkert Joseph, jag älskade dig för den du var och jag kommer alltid att älska dig, minns när du skrev från ingenstans "Ronja glöm aldrig att jag älskar dig" Jag tänker tillbaka och tårarna kommer, jag tänker tillbaka och inser hur underbar du var men det är ju bekräftat, gud vill ha sina finaste änglar först och Gud gav dig en finare väg att gå på än den här äckliga vägen, de här äckliga samhället, du var värld så mycket mer och jag vet att gud öppnade sina armar för dig och jag vet att när jag kollar upp mot himmlen så ler du mot mig och detsamma tänker jag göra mot dig, min älskade ängel.

Jag älskar dig idag, imorgon och föralltid. Vila i frid min fina ängel, tänker inte sluta berätta mina hemligheter för dig, gör det innan jag lägger mig för du sa ju att jag alltid kommer kunna prata med dig så jag tänker inte sluta för jag vet att du på ett eller annat sätt hör mig. Det gör så ont...


 

Jag kommer aldrig att inse, jag kommer aldrig att förstår och en sak som är säkert.. Jag vill aldrig känna den här känslan igen, jag vill aldrig förlora någon som stod mig nära, jag vill inte att du ska vara borta Joseph.. Kan du inte bara ringa mig nu? Komma till min gård så vi kan sitta och prata lite.. Jag vill berätta en sak för dig, du hade blivit så stolt. Jag kan skriva, skriva och skriva.. Jag kan sitta här och bara skriva om hur bra du är, om vilka minnen vi har med varandra och all bus vi har gjort, som är bevarande i mitt hjärta, ingen får veta haha bara vi två.. Jag älskar dig mest, jag kommer aldrig att smälta det här och de som gjorde de här mot dig ska brinna i helvetet, de ska plågas långsamt, de är det enda jag vill just nu.. Det är bara hat, jag känner sån ilska och sorg, jag kommer aldrig att förstå.. Aldrig.

Jag vet att när jag kollar upp mot himmelen så ler du mot mig och detsamma ska jag göra mot dig, kolla upp mot himmelen och le min vän, jag älskar dig.. Jag älskar dig joseph. Vi ses sen, se till att lära dig allt där uppe för när vi ses igen måste du visa mig vägen till Seedy och min morfar, okej? Puss mitt hjärta, puss.




Kommentarer
Postat av: Sandra.G.

Väldigt fint skrivet Ronja! Gud tar väl hand om honom nu. Han må inte finnas kvar här men han kommer alltid att finnas i ditt hjärta. <3 Ta hand om dig fina Ronja.

2011-06-02 @ 16:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0