Föralltid med mig.



.. Nätterna är värst och nu gör det så ont, nu vill jag inget annat än att du ska komma tillbaka till mig, oss.. Vi saknar dig så att det gör ont Joseph.. Hur ska jag kunna bli 100% hel igen? känner mig så maktlös, vill kunna göra så mycket, ändra på så mycket och spola tillbaka till den 27 - 28 maj och ändra på allt, ändra allt allt.. Men hur kunde ni veta? Hur kunde vi veta att det som skedde... Skulle ske.

Hur länge ska jag behöva ha huvudet uppe? Hur länge ska jag orka vara så stark, hur länge ska jag behöva gå runt och undra.. Hur länge ska smärtan behöva ta över? Kommer inte förstå.. Dagarna, veckorna.. Det går för snabbt, hinner inte bearbeta allt utan allt jag får höra är "Ronja var stark, både du och jag vet att det var det Joseph alltid velat" Jag vet joseph, jag vet att du vill det.. Men hur länge ska jag orka vara stark? Vill inget annat än att du ska komma tillbaka och torka mina tårar och säga "Ronja det är bra nu"




Jag älskar och saknar dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0