.



Jag är så trött på dubbelmoral, falskhet och lögnare. Varför inte stå stadigt på sina ben? Tala sanning och sen inte oroa sig över att något man ljugit om kommer fram för sant som fan är att sanningen hur som helst alltid kommer fram. Yeye, folket kanske öppnar sina ögon och inser, just nu sitter jag hos Miranda, har duschat och fixat mig lite. Ska hemåt idag tror jag, men det lockar inte att åka kominalt i detta väder.. Får se om de slutar regna ikväll.
Igår var vi hos Miranda, jag, hon, Adel och Allam, vi satt och drack och umgicks :) Känns skönt att ha någon att prata med, ta åt dig Pendah. Skriver mer sen igen, pusspusspuss!
Joseph, dag in och dag ut är du i mina tankar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0