Come back



Sanningen är den att jag inte kan sluta fälla tårar, jag kan inte sluta tänka.. Jag kan inte sluta att känna mig ensam, jag vill inse att du är på en mycket bättre plats, hos Gud men jag vill inget annat än att ha dig här med oss istället.. Joseph vakar du över oss? Tänker på dig jämt, fäller tårar varje dag.. Vi förlorade en vän, jag förlorade en vän.. Jag förlorade en del utav mitt hjärta och vill ha svar, varför gjorde ni såhär? Varför fick han inte leva, varför tog ni hans liv? Varför lät ni det gå så långt? Smuts människor.. Jag kommer aldrig acceptera, aldrig...

Jag kommer alltid att minnas, jag kommer alltid att bita ihop in i det sista, när det gör som ondast Joseph då ska jag le mot dig.. Du ska få se, jag ska göra dig stolt.. Jag ska kriga enda in i det sista, inte bara för mig utan för oss. Du ska få se att jag ska leva varje lilla sekund som om de vore den sista, jag ska kämpa och jag ska stå på mig, jag ska följa de råd du alltid sagt till mig "Ronja du är starkare än du tror" Tack mitt hjärta, tack för all tid du gav oss men det här är inte slutet utan början på någonting mycket vackert för dig.. En plats i paradiset, du förtjänar den platsen, det är där du hör hemma trots att jag saknar dig så mitt hjärta skaver.

Vet du? Jag ska ta körkortet Joseph, jag ska :) Ska skicka in körtillståndet på Måndag och sen är det bara att sätta igång, du hann inte ta körkortet.. Men jag tar de för oss båda, promise. Jag vet att du hade blivit stolt! Jag kollar på min vägg och det blir som en knut i hjärtat, jag viker ihop kroppen och blundar.. Jag är inte hel, något fattas, något stort i mig fattas.. Du, men Joseph en dag ses vi igen, en dag..












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0