.



Jag trodde inte att det skulle göra såhär ont, faktiskt inte. Trodde inte heller att jag skulle behöva tänka såhär heller, trodde ALDRIG att du av alla skulle göra som du gjorde. Men det är ju trots de som står en närmast hjärtat som sviker och sårar har jag insett.

Idag har jag bara slappat i sängen hela dagen förutom när Steffi kom hit och vi tog en liten promenad. Sen la jag mig i sängen igen och sen kom Sandi och Kata till min parkering och jag satt med de en stund, hosta har jag fått också.. Börjar väl bli sjuk, det behöver jag ju verkligen också.  Jag ska kolla med bror om jag kan åka till honom nu innan skolan och samla lite nya krafter och sen komma hem och fixa allt jag har kvar i skolan också.


Jag har världens bästa storebror och jag älskar honom super duper mycket. Inte ett steg utan dig vid min sida..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0