Dag 4



Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att komma i bra form, träna och äta rätt. Jag ska även inte ta emot skit så som jag gjorde förut, ska kunna sätta mina gränser så jag inte tas för givet. Det händer allt för ofta att man tror att alltid kommer vara bra även fast man spelar med personen, men så funkar det inte, inte i min värld iallafall.

Mina drömmar är att komma så långt som möjligt i livet, spela med och ta risker men på en normal nivå. Bilda en fin familj när jag blir äldre, ha ett fast jobb och en bra inkomst med världens underbaraste man. Jag ser ljust på framtiden men tar dagarna som de kommer.

Jag har en önskning i livet, det är att min familj ska må bra. Att gud ska vara med de, inget ont ska hända de *Peppar peppar*.


Mitt allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0