Sunshine



Okej nu kan jag skriva lite mer detaljerat om praktiken. Som jag kanske skrivit tidigare så har jag börjat praktisera i Östermalstorg och ska göra det i tre veckor framöver. Salongen är super mysig med bra personal. Jag fick rulla parmanent idag och även hjälpa till att sköja ut vätskan från håret, tvättat hår och fönat.

Börjar halv 11 till 4 - Tiderna är jätte sköna och känns skönt med lite sovmorgon på morgonen haha.

Åkte till Nicole som jag skrev i det tidigare inlägget, vi satt där pratade om allt mellan himmel och jord. Söta Steffi var också med, mys tjejer :) Trion. Gick ner till porten och träffade Asia en stund också, tog min ipod från henne sen stod vi och pratade lite.

Jag badade i över en timme, simmade runt kan man säga.. Haha, vet ni vad jag skulle vilja ha? Stor stor stor bubbelpooool, gud skulle aldrig tröttnat. Tänk er va skönt? Bara koppla av med musiken i öronen och sitta där. Okej ska gå och prata med mamma lite nu hade jag tänkt, haha. Ska plocka fram kläder som jag ska ha på mig imorgon, sen lägga mig i sängen :) Sovmorgon till 9 imorgon, guld!!

Juste, satt i salongen idag då min handledare sa "Var inte du blond när du kom in och sökte?" Svarade och sa ja, hon fråga om jag saknade det blonda vilket jag faktiskt gör.. Hon erbjöd sig att göra lite slingor på min någondag. Bara tacka och ta emot :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0