Let it go



Sitter och kollar på mtv, hoppa nyss ut ur badet och smörjde precis in mig. Ska börja klä på mig och fixa håret snart, sen kommer nog Steffi till mig. Är ensam hemma, vet ni hur skönt det kan vara ibland? Egen tid.. gillas!

Just nu är jag glad faktiskt, vet inte.. Har varit det sen igår, när asia kom blev jag glad och det har suttit i :) Ja, riktig glädjespridare det där. Jag älskar alla mina vänner, tänk att jag sa vänner och inte kompisar nu. Folk tycker att det är samma ord men inte jag, vänner är de som stannar oavsätt vad.. Kompisar går när minsta lilla problem dyker upp. Om man tänker såhär, vad är man utan sina vänner egentligen? Ingenting.


Världens hetaste tjej, Adriana Lima helt klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0