Ja men tjena



Klockan är halv 8 och helt seriöst nu... Jag sitter och tittar på när Ipek städar? Skit mycket vi kommer sova i natt. Jag får inte, somnar jag nu så vaknar jag sent imorgon och då lägger jag mig sent imorgon och då kommer jag aldrig kunna vakna på måndag för att kunna gå till skolan haha.

idag gick jag inte ut förens vid 8 ungefär, Steffi kom till mig och vi satt där lite. Sen åkte vi till fittja. Väntade i fittja centrum på nicole och sen gick vi till henne. Åkte hit efter och nu sitter jag här.. asså herregud tanken av att börja skolan på måndag får mig att skratta, huuuur ska jag vakna halv 7 på morgonen när jag inte ens har lagt mig än för att sova och klockan är halv 8 nu? Jag är hopplös :)
Lagt på mig några kilo under tiden jag varit hos ipek asså..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0