Dag 5



Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Jag tror faktiskt att jag skulle säga det förflutna då. Finns så mycket jag skulle tackla och aggera bättre nu än då. Men kan ju säga att det är de som hände förr som har gjort att jag är den jag är idag, en sån stark tjej som vet vad hon vill, lärt sig utav sina misstag och tänker inte göra om de nu i framtiden.

När jag säger att jag skulle vilja ha det förfluta tillbaka så menar jag inte att jag skulle vilja ha allt, folk missförstår det. Delar utav det, skulle gjort saker annorlunda, vet inte.. Men det är försent nu :) Tar dagen som den kommer istället. Skulle vilja träffa morfar igen också ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0