Bumpy ride



Omg är jag ens levande just nu? Fy va det här är jobbigt och ni tänker säkert "varför går du inte och lägger dig?" Jo jag önska jag kunde men då vaknar jag mitt under natten och aa allt blir bara fel då. Sitter hos Steffi och försöker hålla humöret på topp ändå, lyssnar på bumby ride - mohombi.

Är det bara jag som tycker att tiden verkligen springer iväg? Jag kan inte tänka mig att jag snart redan är 18 år? Sen 19.. 20.. Ja ångest redan nu? haha nej :) Gillar det.


"Its gonna be a bumpy ride"




Kommentarer
Postat av: anonym

sov gumman

2011-01-09 @ 19:25:26
Postat av: Nicole

hahahaha alltså det står bumpy och ändå lyckas du stava det till bumby

2011-01-10 @ 14:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0