Min helg



Jag är sämst jag vet, förlåt för en dålig uppdatering men känner inte för att skriva nuförtiden. Lovar ett inlägg varje dag minst iallafall, hur mår ni? Jag är trött och pigg samtidigt?

Kanske ska berätta vad jag har gjort de senaste dagarna, i fredags var jag hos en kompis, vi satt och umgicks.  Vi var 7 st hos henne, drack och bara umgick. Halv 6 på morgonen gick jag och Nicole hem till henne och sov, vaknade 10 på morgonen? Satt och pratade en stund och sen åkte jag hem, duschade och bara var med mamma. Sen gick jag tillbaka till min kompis, lite drama kom i vägen men lät det inte förstöra min kväll, gick tillbaka till henne och sen kom några killkompisar hem och så körde en av de hem mig :) Söndags spenderade jag med Steffi och sen gick vi till nicole, vi tog en promenad innan vi gick dit.

Nu sitter jag i skolan vilket ni redan kan lista ut redan, tänkte bjuda på lite bilder jag tagit under helgen.








 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0