Kär i den förbjudna kärleken.



Ojoj, jag kan höra låtar som ger mig riktiga flashbacks. Det är sånt här jag inte gillar, vet inte riktigt hur jag ska reagera, hur jag ska tänka. Saker som påminner allt för mycket om dig blir jobbigt, hade det varit förut hade jag blivit ledsen och inte kunna tänka klart, det har förändrats nu men det är klart att det blir jobbigt, du var ju den första trots allt :)

Musik har så mycket känslor, jag sätter på en låt efter mitt humör och det hjälper, just nu spelas "Don Omar Feat Tego Calderon - Los Bandoleros". Lyssnade på den mycket förut, biten och rösten är super.

Saker kan inte alltid gå som man vill, man måste ju lära sig att acceptera också. Man kan inte bara ta, man måste ju ge tillbaka också. Allt går som en cirkel, allt snurrar runt och man måste lära sig det, man måste kunna hantera det och jag har precis lärt mig det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0