Förvirrad tjej



Efter skolan så mötte jag upp Steffi och vi gick runt i Skärholmen och kollade runt, väntar tills pengarna kommer så det blir lite shop för våran del, sen mötte vi Ollis och åkte hemåt, eller jag åkte till mammas kompis i Hallunda där även mamma var och de åkte hem. Kom hem och kollade på efterlyst och sen har kvällen bara flytit på.



Gah vem vänder man sig till, det här gör mig galen. Fattar ingenting, vet inte vad det är som oroar mig men har en klump i magen. Jag vet att jag låter helt skum nu, men förlåt är så förvirrad och varför är jag förvirrad då? Jo inte ens det vet jag.

Ligger i sängen nu, ska snart lägga mig.. Börjar tidigt imorgon :/ Orkar inte med skola heller, vill bara ligga i min säng och tänka klart. Skolan går som den ska, bara att jag tycker att dagarna har börjat gå alldeles för sakta nu när jag vet att lovet är nästa vecka, kärleken? Vad ska man säga om kärleken? Vad är kärlek? Efter mitt förra förhållande så vet jag inte om jag vill ge mig in i något nytt, inte än iallafall. Familjen? Min familj är världens bästa, finns alltid som en hjälpande hand när man behöver stöd. Vänner? Jag har lärt mig att se skillnad på vänner och kompisar och det gör mig glad, det finns vissa som kommer när allt går bra men backar när det inte alltid går som det ska men man brukar säga att de äkta kommer när de falska går, check.

En person som orkar med mig och står ut med mig är faktiskt Steffi, dag in och dag ut får jag ett sms från henne, Hur mår du? Vill du träffas? Vad gör du? Steffi att jag har dig gör mig så glad, du är unik.




Kommentarer
Postat av: Steffi

NAw va gullig du är sötnos, är jätte glad att jag har dig oxå du är själv unik. :) <3

2011-02-24 @ 16:41:58
URL: http://stefiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0