Dag 15



Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Någonting jag verkligen ångrar är att jag inte tog vara på tiden då jag verkligen mådde som bäst, det finns så mycket, onödig och små grejer jag idag vet att jag skulle hantera så mycket bättre. Det jag menar är att jag lärt mig att inte ta någonting för givet, allt kan vända och då står man där.

Jag skulle vilja spola tillbaka tiden lite, då det var du och jag. Jag skulle hantera oss så mycket bättre, förstå och visa att jag verkligen älskade dig för den du var och inte för någonting annat. Man ångrar ju på sätt och vis att man inte gjorde det bättre, visade den kärleken jag hade i mig mer istället för att vara tyst men nu vet jag.. Till nästa gång :)

Godnattis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0