Pust



SKREV DE HÄR INLÄGGET IGÅR MEN DE KOM INTE UPP!!

Dagen har varit lång idag har det kännts som. Madde kom och hämtade mig på parkeringen halv 8 och vi åkte till skolan, var där till 11 och sen släppte hon av mig i Skärholmen, gick och pratade med tele 2 personalen angående min iphone, blir bara så otroligt arg ibland. Hade övestigit 3000 sms så i två dagar har jag betalat för alla sms jag skickat, vilket jag inte visste om eftersom jag inte fått någon info om det så ja, på två dagar höjdes min räkning på 300 kr ungefär.. Skit kul? Vi löste det och jag gick och handlade ett par byxor. Vidare hem då jag ringde Steffi, hon skulle med och träna idag, sagt som gjort.. Vi körde stenhårt idag och det känns verkligen i hela kroppen, träningsvärk överallt men jag älskar denna känsla, jag älskar att det värker för det visar bara att jag tränat rätt.

När vi tog bussen så klev vi av i fittja och gick till burek där steffi åt, jag höll mig tills jag kom hem.. Kör på min diet och när jag ändå håller på att prata om träningen så kan jag säga att jag gått ner 4 kg, ställde mig på vågen lite tidagare idag :)  Me like..

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0