Jag skrattar idag.



Den här gången känns det rätt, pust. Jag trodde jag hade valt någonting som jag sen skulle ångrat men mamma har faktiskt lärt mig att man ska kunna stå upp och hålla balansen utan ett stöd, hon har lärt mig att klara mig utan att vara beroende utav en person, nu ler jag, förr grät jag. Nu ler jag och ser det som nått bra, för oss.

Idag har jag solat lite, underbart väder var det ju. Fick lite färg, sen kom Steffi och vi mötte upp Siti. Vi gick hem till henne och var där ett tag. Kom hem och packade de sista, åker ju på kryssning imorgon vilket ska bli roligt och då ska det verkligen festas loss, känner att jag behöver det nu :)


Angelina - som en liten ängel. Älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0