Godnatt.



Ja jag skulle sova för ett tag sen men något gick snett och mamma lyckades hålla mig vaken. Nu sitter vi och kollar på teve, ska lägga min när som helst. Vad har jag gjort idag då.. Träffade Steffi och sen har vi inte gjort något speciellt, tagit det lugnt för det mesta och var hos en kompis.. Mamma åkte iväg och gick ner och mötte henne sen, där stod Shajanth, Dusan och Crille, stod och pratade med de en stund och sen gick vi hem igen.

Jag tänkte på en sak, varför ska man gå omkring och oroa sig? Oroa sig för någonting som inte är värt det egentligen? Det känns bara så skumt, men trots det.. Trots det så oroar man sig? Skumt. Godnatt ♥


Vi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0