-



Idag i skolan så kom 9or på besök och fick se hur vi arbetar och så, trevligt. Tog en och tvätta hennes hår, sedan stylade jag de lite. Sen åkte jag och tränade, kom hem eller aa till gården där alla satt, även min mamma. Vi och alla grannar tog en promenad till maxi där vi handla lite, kom hem och träffa Steffi, sen mötte vi upp Apo och Sharbel en stund, trevligt :)


Sen blöja, världens finaste flicka.

Ronja: Aicha jag är inte din kompis
Aicha: Varför ronja? du är min bästis ju?
R: Nej..
A: "börjar gråta" Förlåt ronja.
R: Haha skojar ju bara.
A: Maggan ronja skojar bara och så skrattar hon.

Världens finaste flicka, gud va jag älskar henne. Sedan tog jag på mig kepsen och då sa hon "Ronja får jag inte låna din andra keps så kan vi ta en fin bild? Aa resulatatet blev bilden ovan. Kärlek ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0