Vän för livet



Tackar som frågar, allt är bra med mig idag. Hur är det själva? Är allt bra? :)

Sitter på tåget och har en man bredvid mig som sover och snarkar haha. Tur att man har hörlurarna på högsta volymen i örat då. Grejen är bara... Är jätte kissnödig och känner mig lite små dum och jag ska väcka honom sådär? haha jobbigt läge.

Som jag redan skrivit ska jag till min bror, vad som händer idag väntas och se men de kommer upp i bloggen ikväll så håll koll här :) Jag och min bror är bästa vänner, har alltid roligt med honom. När vi var mindre bråkade vi typ hela tiden. Vi brukade slå varandra och allting. När han flyttade blev vi betydligt mycket tightare och det känns underbart, vi har växt ifrån bråkandet iallafall haha.

Jag är nog inte ensam om den här känslan - Bråkar hela tiden förr sen när man kommer ifrån varandra blir man allt mer tighta.  




Kommentarer
Postat av: julia

Känner samma med min bror också ;) bråkade jätte mkt som små, men sen när vi flytta så blev vi tighta ;)

2010-10-09 @ 11:37:25
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0