tierd



Imorgon åker jag iväg och rensar tankarna lite, ska bli skönt att komma bort ett tag. Jag känner att det kan behövas någongång ibland. Festa blir det också imorgon, blir nog en perfekt lördag :) Vad ska ni göra imorgon? Något speciellt?

Fixade mitt hår precis, badade tidigare idag. Plattade det, mitt hår har blivit jätte långt, nästan ner till höfterna nu :) ME LIKE! Men har ett mål, de ska bli längre. Tycker det är sjukt snyggt. Sen vill jag att hela håret ska vara i en längd och inte uppklippt. Men nu har jag tre längder i mitt hår. Ska låta de växa i kapp och inte klippa av något. Topparna då och då ibland bara :)



Min super fina bror <3

Xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0