Sagoland



Tja, hej, hejsan, sho & tjena :)

Vad gör ni? själv har jag precis tagit på mig myskläder och lyssnar på musik, var i fejm innan. Danssalen med tjejerna, fun fun. Pendah har tagit min ipod så hon ska ladda ner lite låtar till mig, gillas starkt. Tröttnat som fan på mina låtar haha. Vad har jag mer gjort idag? Praktiken och på hemvägen höll Olle mig sällskap, alltid trevligt med sällskap. Sen var ju i skärholmen med Lejla, vi gick runt.. Prata och klanta oss, jää. Träffade även steffi och sen gick vi med Pendah ner till fejm som sagt. Nu ska jag ner på gården en snabbis :)


Hur bra är inte den här låten? Timaya - Timaya


Dröm bilen.. BMW X5, ögon godis :)

Xoxo



Kommentarer
Postat av: Steffi

Dagen va jätte rolig idag haha :D

BMW är fett fin :)

2010-10-18 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0