Känns som att jag ljuger för mig själv..



Den här känslan var obehaglig, har en underbar familj och underbara vänner som finns där för mig när jag behöver de. Men någonting fattas, intalar mig saker och ting hela tiden men det känns som att jag bara ljuger för mig själv, det är när jag sitter här, här i mörkret som den känslan kommer upp. Det är väl inte okej? Varför ska man få in någonting i huvudet om det ändå är falskt? Eller är det falskt? Förvirrad tjej just nu :(

Underbara bloggläsare har jag också, tack för kommentarerna. Lägger inte upp alla och accepterar inte alla, så alla kommer inte upp så alla kan se de.


På fredag ses vi antagligen kusin.. - gammal bild, 07.

Xoxo



Kommentarer
Postat av: Solidaritet

"Tro inte på ord, se på mina ögon,

tungan kan ljuga men inte ögat"



Säger jag om din rubrik å när jag ser dina ögon

2010-10-12 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0