i love the way you lie



Fått kommentarer om att ni håller med mig angående att man lär sig utav misstagen man begår men tyvärr lär sig inte alla det.. Alla gör samma misstag om och om igen och sen frågar sig själv "varför står jag nu ensam kvar" Jag vet att jag gjort fel under tiden det var vi, jag var inte perfekt alla gånger men gjorde mitt bästa hela tiden. Gjorde mitt bästa men det gick inte alla gånger, därför står vi där vi står idag, med andra ord, ingenstans.

Kom precis hem, var ute med Asia, Lejla, Steffi och Mariana. Asia kom till alby och mötte mig här sen åkte vi tillsammans till fittja, träffade tjejerna och sen åkte vi iväg med mariana. Nu är efterlyst på teven, jag blir så rörd.. Hur fan kan man göra illa en gammal man? vart är ens heder.. Hur kan man sjunka så jävla lågt.. Patetiska äckliga fittor, förlåt.. Blir upprörd. Nog om det nu, hur har eran dag varit? :)


Libanon 2010




Kommentarer
Postat av: omti

fint skrivet hjärtat.. du är en smart tjej <3

2010-10-06 @ 22:19:39
Postat av: steffi

Va kul att du har haft de roligt gumman =)

Jätte fint skrivet =)

2010-10-06 @ 22:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0