Glimten i ögat



Hittade tröjan som jag la ut tidigare här men hittade inte den färgen tyvärr så det fick bli:

Men ska ut och shoppa lite imorgon också så ska spana haha. Beställde även hem skinnjackan med fårpäls på förra månaden men den har inte kommit än, ringde till hm idag och de sa att min storlek var slut på lagret så ska ut och leta efter den imorgon också.. Vet att den finns i Täby, men vem orkar åka dit för en jacka? haha.

Kvällen/natten har jag spenderat i rummet, gjort klart en historia uppgift och även pratat i telen i två timmar haha, för roligt. La mig även i ett varmt bad lite tidigare så plattade och fixade till håret nu så slipper jag göra det imorgon, men nu ropar sängen så ska lägga mig nu. Hörs imorgon :-*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0