Svar på dina frågor



Amanda Nilsson om Jag är inte perfekt:
Hej Ronja!
Jag har följt din blogg ett bra tag, jag läser bloggen varje dag och tycker att den är bra. Men jag har lite tankar, förr skrev du lite om ditt ex och så? Sen för någon dag skrev du också ett inlägg om att du saknade honom? Är det fortfarande samma person eller har du träffat någon ny?

Har du börjat prata med andra, eller är du fast? Hur mår du och känner du dig aldrig ensam med tanke på att ni var ett par ett bra tag och stod varandra nära verkade det som. Du behöver inte svara på det här om du inte vill, men skulle uppskatta ett svar, tänk på det ett tag. Annars? Hur går skolan och allt :)

KRAM



Hej Amanda :) 
Är det sant? Va glad jag blir av att läsa det, uppskattar att du frågar. Man ska alltid fråga om man har frågor har jag lärt mig.

Allt jag skrev om förut som hade om kärlek att göra handlade om mitt ex. Nu när jag skrev att jag saknade så saknar jag allt vi hade, saknar stunderna tillsammans med honom. Du vet det där lilla extra som fick en att må sådär extra bra? Typ att bara höra någon fin komplimang, det saknar jag otroligt mycket, jag saknar den där personen som jag alltid kunde ringa och veta att det fanns tid, han som förstod mig utan att ens höra allt jag hade att säga, han som alltid gav mig såna bra råd och alltid fick mig på andra tankar. De som har varit kär vet vad jag menar, jag har varit kär engång. Mådde som en liten prinsessa men mådde jätte dåligt när allt var över, visste verkligen inte hur jag skulle tackla allt, idag står jag här och inte vet hur jag riktigt kom hit? Trodde aldrig att jag skulle klara av en enda dag utan honom förut, men nu står jag här. Utan honom och kan inte säga att jag mår dåligt, men att man saknar det man hade är inte så konstigt. Mer att det är en självklarthet, för det vi hade var verkligen någonting fint för mig.

Och nej, jag har faktiskt inte träffat någon ny. Skulle nog kännas konstigt att vara med någon annan just nu, vet inte riktigt om jag vill det än. Just nu vill jag bara vara singel ett tag och ta dagarna som de kommer. Men jag har dock börjat prata med andra, men då menar jag inte på något speciellt sätt sådär. Förut skulle jag aldrig kunna prata med någon annan, men det har gått sån lång tid nu att jag tycker att det är okej. Fast misstolka inte det nu, jag skrev prata och inget annat :) Ingen dejt eller så.

Jag mår bra som jag skrev tidigare och ja jag saknar ibland, men det släpper. Det är bara att ta en dag i taget som jag nu gjort och bara avvakta. Blir det för jobbigt så har jag de som står mig närmast till stöd!

Klart att jag svarar på det du har att fråga, om det är något mer du undrar över så kan du kommentera det också så lovar jag att svara. Skolan och allting går bra de med, bara att jag är ganska skoltrött just nu. Hoppas att du blev nöjd med svaren och du får ha det super bra nu. Kramis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0