Ont i halsen?



Hej sötnosar.

Jag förstår inte riktigt vad jag gör uppe nu när jag egentligen borde ligga och sova sött i min säng.. Ska upp halv 7 imorgon och den tanken dödar mig, men måste man så måste man. Dags för mig att faktiskt börja sköta skolan på riktigt nu, det är jag som tjänar på det och ingen annan faktiskt. Vet ni? Jag har en känsla i min mage, en skön känsla. Jag är glad och lycklig, jag mår bra. Jag älskar mitt liv, min familj och mina vänner.

Life is good bara att elementet i mitt rum är så jävla varmt så kommer jag åt de bränner jag mig utan att överdriva och vet ni vad som hände ute idag? Haha, jag ramlade.. Lovar, ska se mig för nu när jag går ute, det här är inte okej längre. Kommer väl bryta foten om det fortsätter såhär och det är inte okej, två gånger har jag ramlat sen snön kommit.. Pinsamt värre haha, knack knack på trä, här ska inga ben brytas. Godnatt babes.  


Klockren låt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0