Never say never



Kil klackarna i mitten är från H&M :)

Whats up? Just nu känner jag att saker och ting snurrar runt i huvudet, jag är förvirrad och irriterad. Jag förstår verkligen mig inte på vissa människor, hur fan kan man må bra av att få någon annan att må dåligt? Hur kan man gå runt och spela att allt är bra fast det inte är det, fast man vet att man fått en annan människa att må dåligt. Jag är så trött och besviken. Dubbelmoral va? Haha jag skrattar åt det här nu, patetiskt. Varför chockerar inte det här mig länge? Jo för att jag varit med om det här ett par gånger nu.

Nog om det, idag har min dag varit lugn. Promenerade en stund och pratat i telefon. Imorgon ska jag åka till skärholmen med mamma och bror och senare blir det nog bio med baby :)




Idag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0