Jag gräver min grav för dig, är en soldat för dig.



Tack ipek, du lyssnade och fick mig inse det ena och det andra. Ska tänka, precis som du sa till mig.. Ska inte ta för hastiga beslut nu. Du förstår mig som en öppen bok och det är just det som är så skönt, behöver inte ens säga klart meningen och du ger mig ett svar som får mig att tänka om. Som vi sa, tills döden skiljer oss.. "Du är jag och jag är du" Så ska det alltid vara. Du sa, oavsätt vad du väljer att göra så står jag bakom dig.
Du är så äkta och jag älskar dig, glad som har dig som vän.


Din mammas ord;
"Önska att någon av er var kille så att ni kunde gifta er med varandra"
Minns du? Det är bara kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0