Jag är inte perfekt



Jag har tänkt och tänkt, som jag alltid gör i min ensamhet. Vissa tycker att det är skönt att vara ensam, andra inte. Mig varierar det lite, ibland är det skönt och ibland inte. Ikväll var det inte skönt, jag har ingenting att tänka på om man tänker efter. Allt har flytit på, sen kommer de få detaljerna och sakerna som får en att känna sig så dålig. Någonting jag verkligen måste stärka på är mitt självförtroende, jag är inte perfekt det vet jag, ingen är perfekt. Men jag måste verkligen lära mig att älska mig själv för den jag är, inte för den jag vill vara.


Nu hälsar en trött Ronja godnatt.




Kommentarer
Postat av: Amanda Nilsson

Hej Ronja!

Jag har följt din blogg ett bra tag, jag läser bloggen varje dag och tycker att den är bra. Men jag har lite tankar, förr skrev du lite om ditt ex och så? Sen för någon dag skrev du också ett inlägg om att du saknade honom? Är det fortfarande samma person eller har du träffat någon ny?



Har du börjat prata med andra, eller är du fast? Hur mår du och känner du dig aldrig ensam med tanke på att ni var ett par ett bra tag och stod varandra nära verkade det som. Du behöver inte svara på det här om du inte vill, men skulle uppskatta ett svar, tänk på det ett tag. Annars? Hur går skolan och allt :)



KRAM

2010-11-23 @ 23:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0