he he



Sitter och kollar på 16 and pregment.. De är faktiskt starka som klarar sig igenom allt, de orkar inte alltid men det är ett måste.. Jag skulle aldrig ens kunna tänka tanken av att se mig gravid och få ett barn nu, är inte mogen nog. Först och främst ska det vara en bra person jag är ihop med, vi ska ha en stabil inkomst och en lägenhet. 

Okej? Varför satt jag och skrev om de där nu? Nog för programmet haha :) Idag är det söndag vilket betyder slapp dag, så ska bara ta det lugnt. Nu står pappa och lagar mat så ska nog gå och hjälpa till.. Eller vänta tills det blir klart haha, vi hörs sen. Pussis 

 

Dagens citat.
En krigare slåss inte för att han hatar de framför sig, utan för att han älskar de bakom sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0