Ganska roligt faktiskt.



Okej vill ni höra på en sjuk sak, idag när jag satt på tåget så lyssnade jag på musik. Blundade till med ögonen ibland, killen som satt mittemot mig kollade jätte mycket, och då menar jag verkligen jätte mycket. Det kändes ganska obekvämt. Hade ju musik i öronen men såg att hans mun rörde på sig så jag blundade, försökte ignorera det. Då han tog mig på axeln och jag hoppade till, tog bort ena hörluren då han sa.
"Ville bara säga att du har jätte fina ögon, nu kan du somna till igen" Jag kollade utan och säga så mycket då jag fick fram.. He he.... Tack och stoppade tillbaka hörluren.

Det var ganska komiskt faktiskt.

Nu ligger jag iallafall i sängen och pratar i telen, får se.. Kanske dags för mig att sova strax :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0