Livet har sina goda stunder



Patetiska och äckliga människor det finns i den här världen.. Hur fan kan man komma fram till en person och säga " du är så vacker, vill du med på fest?" Han var typ 40 år max, och inte nog med det. När man svarar nej så får han inte nog, börjar prata om att byta nr trots att man sagt nej och vänt ryggen och börjar gå åt andra hållet. Trots det går han efter, är han sjuk? vad fan finns i huvudet hos en sån person? Usch säger jag bara!

På tal om ingenting, suttit på jobbet i 8 timmar idag. Mina kära vänner som kommit in en efter en och berättat vilket underbart väder det var ute ville jag döda.. Vädret var fint klockan 6 också då jag slutade så fick sitta med linne och ballerina skor ett tag iallafall :) Mycket mys har hänt nu under kvällen, <3


På tal och absolut ingenting.
5 saker du inte visste om mig,

1. Är super duper rädd för björnar.
2. Tror på spöken/andar..
3. Uppskattar de minsta lilla :)
4. Är jätte lätt väckt, kan vakna utav mobil vibrationen tillochmed, undvik att messa mig under natten.
5. Jag älskar att ta promenader ensam med musik i öronen och rensa tankarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0