my day



Nu är jag hemma igen efter en lång och trevlig dag som jag tillbringat med Steffi. I stan hände det inte så mycket mer än att vi gick runt i affärer som vanligt. Vi satte oss i coffeehouse by george och tog oss en pastasallad eller vad man nu ska kalla det. Jag köpte lite olika smycken. Steffi fick med sig tights och en tröja. När jag kom till alby blev det genast ändrade planer, mötte upp S igen och gick ut med söta Leo. Sen gick vi ner till pulsen där Lejla, Asia och Mariana var. Hann inte vara med de i mer en 5 min innan de var tvungen att springa iväg. Då gjorde jag och Steff lite roliga saker och sen gick vi till Pallie där Valeska och hennes kompis var.. Så såg min dag ut på ett ungefär. Fick min röda kompis idag också så har otroligt ont i magen. Vad kan man mer skriva?

Skriver om jag kommer på nått intressant att skriva om.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0