tic tok



Gjorde inte så jätte mycket igår. Träffade Vicky i Fittja, vi åkte mot Liljeholmen där hon skulle äta. Hon åt på donken och jag höll henne sällskap :). Sen åkte vi vidare mot Hornstull där vi beslöt att sola dubbelsolarium. Vi fick oss ett gott skratt kan jag säga. När hennes solarium startade så la jag mig också ner, men mitt solarium startade inte. Så jag fick trycka på start knappen. Då startade solariumet i en sekund sen stängdes den av igen haha. Fick hålla på så ett bra tag tills den satt igång helt sen. Det kändes som att vi hade ett litet disco där inne hahah.. Kom precis hem från skolan också. Tog lite bilder på vägen hem, men de flesta blev jag missnöjda med så lägger inte ut alla. Fick jätte jätte fina ljusa gröna ögonon på bilderna. Skriver mer senare, pussis



La upp denna bild för att visa hur ögonen blev på bilderna =)





Kommentarer
Postat av: Hannah

fina bilder gumman

2010-01-09 @ 14:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0